Nettbutikk

Chat med kundesenteret

Velg chat i kommunikasjonen med kundesenteret om du foretrekker å bruke tastaturet på PC-en eller mobiltelefonen. På chat vil du møte de samme som tar telefonen om du ringer.

Kundesenterleder Tomas Ibenfeldt hevder at kundesenteret er det selvfølgelige kontaktpunktet mellom kunder og Elektroskandia.
Han sier:
- Tradisjonelt har telefonen vært kommunikasjonsmiddelet. Med oppgraderingen av nettbutikken har vi fått en chat-tjeneste som er åpen fra 7.30 til 16.00.

Chat er et flott alternativ

Vi lurer på hvem som bruker chatten, og Ibenfeldt svarer:

- Vi ser at de som sitter på kontor bruker chatten mest.

Det er raskere å skrive på en PC enn en mobiltelefon, men jeg tror chatten har en annen ekstra fordel få tenker over. Noen er mer komfortable med skriftlig kommunikasjon. Det kan være språkutfordringer, støyende miljø eller andre grunner. Uansett er vår chat et flott alternativ for de som ønske denne type kommunikasjon.


Møt medarbeidere med L-sertifikat

- På kundesenteret så snakker du alltid med en elektriker, fortsetter Ibenfeldt: - Det er stort sett fire medarbeidere på vakt, så vi har normalt rask responstid.


Solid tilgang på data

Det siste spørsmålet er hvor-dan kundesenteret kan svare på spørsmål vi andre ikke finner svaret på hverken på nettsider eller EFO-basen. Kundesenterlederen kan for-telle at de har tilgang til mange av leverandørenes og produ-sentenes egne nettsider og databaser, men ikke noe slår deres egen erfaring. Tomas Ibenfeldt sier til slutt: - Det er ofte de samme spørsmålene som går igjen etter produktlanseringer eller når typisk sesongmateriell tas i bruk. Da har vi materiellet klart foran oss.